piątek, 15 stycznia 2016

Ale ze mnie...

siksa.
Wiem, że wiele osób czekało aż coś się tu pojawi przez 5! miesięcy. Powinnam tu przepraszać Was wszystkich na kolanach i błagać o wybaczenie. Mam się tłumaczyć? No cóż, historia jest długa i obszerna, jak ktoś jest szczególnie ciekaw niech do mnie na priv pisze. Mogę podać gg, twittera, yt, wattpad macie, czy co tam, kto potrzebuje.
W sumie to piszę ten post, nie żeby tak sobie o pogadać. Mam pomysł, nad którym intensywnie myślę od grudnia, i który może się udać. Mogłabym go zrealizować od razu, ale tu potrzebuję waszego zdania i pomocy w wyborze.
#1 usuwam wszystkie rozdziały i zaczynam tę historię od początku (mam na nią trochę inny pomysł)
#2 zaczynam poprawiać każdy rozdział, poszerzając znacznie fabułę, zmieniając trochę rzeczy (dopóki nie poprawiłabym wszystkich rozdziałów nic nowego by się tu nie pojawiło, musielibyście śledzić te odnowione rozdziały)
#3 zakładam nowiusieńki blog, gdzie piszę inną wersję historii o Oliverze i Hannah, a tę historię powoli (naprawdę w mozolnym tempie) kontynuuję

Moje 3 propozycje wyglądają tak. Byłabym naprawdę wdzięczna, gdybyście mi pomogli, bo to opowiadanie należy także do Was. Czekam na komentarze, gdy decyzja zapadnie o wszystkim napiszę!
Tak btw to dziękuję za te wszystkie komentarze oraz maile, których dostałam całkiem sporo. To dla mnie naprawdę wiele znaczy.

Uwielbiam Was x
tęskniłam xx

11 komentarzy:

  1. Widzę, że blogger zaczyna powoli odżywać. Macie wszyscy jakieś postanowienie noworoczne, by wracać na stare śmieci, czy co się stało?
    Tak czy inaczej - miło Cię tu widzieć!
    I och, mam aktualnie ten sam problem co Ty. Osobiście stwierdziłam, że lepiej zacząć pisać od nowa, lub zająć się zupełnie inną historią. Nie bierz się za próby ulepszania starych rozdziałów i poszerzanie ich fabuły, to dość monotonna i często mała efektowana forma odnowy bloga (a przynajmniej ja zdarłam sobie przy tym nerwy).
    Polecam Ci zacząć od nowa. Czy z tą historią, czy z inną, nie gra to dla mnie szczególnej roli. Po prostu wracaj do pisania, bo hej, brakowało Cię tu!

    Ps. Masz twittera? Podaj mi swojego twittera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku dziękuję bardzo za komentarz
      te rozmyślania nad tym co dalej robić już mnie zjadają, więc każda rada jest jak zbawienie
      @long_agony zbytnio się nie udzielam, mam tylko po to, żeby śledzić co robią znane osoby xd

      Usuń
  2. Wreszcie jesteś! Generalnie myślałam, że zostawiłaś nas w pizdu, a tu proszę, pozytywne zaskoczenie xd
    Moim zdaniem zacznij pisać nową historię, a jak będziesz miała czas i wenę dokończ tą. Nie ma co poprawiać tych rozdziałów, można dostać kurwicy i strzelić sobie w łeb.
    Tak czy inaczej!
    Cieszę się, że wróciłas i czekam na Twoje dzieła! Weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostawiłam i jak na razie nie mam takiego zamiaru.
      Dziękuję ogromnie <3

      Usuń
  3. *Oliverze!!!
    Jestem za nową historią, jeśli fabuła będzie ciekawa lub zacznij ten blog od początku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam Cię dokończ ta historie uwielbiam ją ; (( ale jak już musisz to poszerz historie albo no dokończ ja błagam
    Ale.i tak przeczytam wszystko co napiszesz ale ten pomysł na bloga był i jest świetny ciekawi mnie o.co chodzi z Hania ; (

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta historie wydaje się bardzo ciekawa.. dokończ ja albo zacznie te historie od początku ale z podobnym pomysłem co..? Nie wiem dlaczego Hania chciała uciec Oliverowi w ostatnim rozdziale ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zostawiaj bas i tej historii proszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, proponuję od nowa. Tak, aby miło Ci się pisało. Nowy szablon, nowe rozdziały - tak, aby było świeżej. Brakowało mi tej historii! Obyś szybko wróciła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, ze do nas wrocilas :D i może zacznij pisać od początku.. coś nam się odswiezy.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń